
Mijn naam is Simone van der Kroon - Sloots,
getrouwd met Joost en moeder van Benthe (2012) en Vive (2017)
en heb sinds 2018 mijn eigen praktijk.
Ik ben in aanraking gekomen met NEI-therapie na de geboorte van mijn jongste dochter.
De inzichten die ik tijdens dat consult over mijzelf en mijn kinderen kreeg, had ik als moeder zonder NEI-therapie nooit kunnen weten!
Ik heb gestudeerd aan de pabo en in de kinderopvang gewerkt, dus het werken en helpen van kinderen heeft me altijd aangesproken. Maar dat je een kind op deze manier zou kunnen helpen vond ik echt geweldig.
Natuurlijk geldt dit ook voor volwassenen, want ik ervaarde zelf hoe snel ik weer lekker in mijn vel zat en dat gun ik iedereen! Vandaar dat ik uiteindelijk zelf gestart ben met de opleiding tot NEI-therapeut.
In 2017 - 2018 heb ik de NEI-coachopleiding (HBO-niveau) gedaan en 2022 - 2023 de Master NEI-coachopleiding voor meer kennis en verdieping. Ik vind het leuk om mezelf te blijven ontwikkelen en opleidingen en bijscholingen te volgen.
Op dit moment volg ik de jaaropleiding systemisch werken en ben ik nu bezig met het deel familieopstellingen.
In mijn praktijk zie ik mensen van alle leeftijden en met verschillende klachten. Ik vind het belangrijk dat mensen zich veilig en vertrouwd voelen tijdens een consult. Ik voel me dankbaar als ik zie dat ze na een consult positief en vol zelfvertrouwen weggaan en dat gun ik iedereen!
Opleidingen en cursussen:
Opleidingsinstituut Olijv: Master NEI-coach, HBO-diploma NEI-coach, bijscholing basisdag familieopstellingen in 1op1 situaties, bijscholing hooikoorts, bijscholing "kanker anders bekeken" * PABO de Kempel: propedeuse * MBO-diploma sociaal pedagogisch medewerker * Training effectief communiceren in de kinderopvang
Ik ben een erkend alternatief therapeut en sta ingeschreven bij multidisciplinaire beroepsorganisatie CAT (Collectief Alternatieve Therapeuten). Ik voldoe volledig aan de Wkkgz.


"Een consult bij Simone zorgt er voor dat ik me meer open stel dan ik van mezelf gewend ben. Zij zorgt voor rust en een open gesprek, waardoor ik stil kan staan bij hoe ik me nu écht voel. Ze is eerlijk en integer en stelt op een prettige manier vragen. Na een consult voel ik me positief en opgelucht"